    From: "Mariusz O." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Tue, 2 Aug 2005 21:33:34 +0200
    <dc8548$kos$1@nemesis.news.tpi.pl> <dc87r9$qm1$1@inews.gazeta.pl>
    <dc8a4k$pst$1@atlantis.news.tpi.pl> <dc8drq$j7b$1@inews.gazeta.pl>
    <dc8hun$sg8$1@atlantis.news.tpi.pl> <dc8k48$csv$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <dcnr1a$h2q$1@atlantis.news.tpi.pl> <dcnud5$3t0$1@inews.gazeta.pl>
    <dco1d3$d3h$1@atlantis.news.tpi.pl> <dco307$net$1@inews.gazeta.pl>
    <dco439$nr0$1@atlantis.news.tpi.pl> <dco4t2$1tu$1@inews.gazeta.pl>
    <dco73v$7o7$1@atlantis.news.tpi.pl> <dco7j3$cpr$1@inews.gazeta.pl>
    <dco8v5$1fq$1@nemesis.news.tpi.pl> <dcodqc$jg4$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcodqc$jg4$1@inews.gazeta.pl...

    > napisales ze jest wiele mozliwosci unikniecia kary, pytam wiec Ciebie
    > jakie, chce
    > zebys udowodnil ze wiesz w ogole o czym piszesz

    Nie mam zamiaru udowadniać, mozesz sobie myslec ze pisze bzdury jak rowniez
    ze jestem Morderca.

    > nie 'uwziołes', a 'uwziąłeś' jak juz , a po z atym sa to po prostu fakty,
    > wystarczy pierwszy post otworzyc, a on na wiele wiele lat pozostanie w
    > internecie.
    > I w tym temacie EOT, probujesz mi udowodnic ze 2+2 = 15, daruj sobie

    Niech sobie bedzie, jedni uznają za ciekawy temat inni ze mam racje a
    jeszcze inni ze to chore i jak tak mozna itd.. Mnie chodzilo w pytaniu o
    konsekwencjie, a jak niektorzy to zrozumieją to ich sprawa. Mam swoje zdanie
    na temat tych wynalazkow, przyznaje ze faktycznie przesadzilem z tym
    smiertelnym porazeniem ale to nie oznacza ze jestem Morderca !!!

    > masz nadzieje ze jakis prokurator debil czyta te grupe?
    >
    > Po pierwsze tekst ten poprzedzony jest tym:
    >
    > "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    > nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    > porażony prądem
    > elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."
    >
    > po drugie jest istotna roznica pomiedzy "bedzie" a "bylby" .
    >
    > w tej kwestii eot.

    > gdybym ja zle zrozumial to bym zostal zjebany przez 200 osob, takie
    > sa zalety grup dyskusyjnych, a zwlaszcza tej grupy.

    Ja rowniez zostalbym zjebany przez 200 osob, za taki pomysł. Przyznaje
    pomysł "Durny" i skończmy juz tą durną rozmowe.

    > po czym wnioskujesz ze mijam sie z wlasnymi zasadami moralnymi i ze
    > stosuje je tylko w teorii ?
    >
    > P.
    Broniłeś złodziejaszkow! pisząc ze moze kradną na chleb itp. A mnie chcesz
    sądzić za pytanie na grupe!? i nie pomyslales ze moze ja nie pisze tego
    poważnie, i napisałem z nerwow bo mi coś drogiego skradli skurwysyny !!!
    i ktoś powinien zrobić naprawde taki wynalzek to by mieli nauczke !!!!!!!