  • Data: 2004-09-28 11:02:26
    Temat: Re: Poradźcie coś
    Od: "Jeremi" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fi5h wrote:

    > powiem tak, za te 200zl mozna wiecej klopotow se narobic niz to warte
    > choc z drugiej strony dziwi mnie ze jakakolwiek firma windykacyjna
    > wziela takie zlecenie na 200zl, na ogol czekaja az uzbiera sie wiecej.
    > Moze zasponsoruj kolezance te 2 stowy i tyle, wie mze to glupie ale
    > bardzo moze pomoc. Czasem szkoda nerwow.

    Może masz rację, ale...
    Tu nie chodzi o samą kwotę! Chodzi o fakt! Od czasu śmierci faceta minęło
    ponad 3 lata, od terminu zapłacenia ostatniej na niego faktury minęło prawie
    4 lata. Jak znam życie to za chwilę się okaże, że sqrczybyk ma jeszcze
    jakieś długi! Moje pytanie nadal jest aktualne: czy firma windykacyjna ma
    podstawy prawne, by nadal dochodzić tego długu, czy może jednak jest już
    przedawnienie?
    A pieniędzy moja znajoma nie przyjmie, już tak z kilkoma przyjaciółmi
    chcieliśmy jej pomóc w dużo większych kwotach, ale się nie zgodziła:(

    --
    Pozdrawiam, Jeremi
    aby odpowiedziec usun NOSPAM z adresu