  • Data: 2004-08-05 22:55:11
    Temat: Re: Porada prawna-policja
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zarzuty. Mimo wszystko dziękuje tym co odpisali i nie życzę nikomu, żeby
    > kiedyś przeżył coś takiego jak ja.
    > Brygida
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    co do meritum sprawy
    opowieść moim zdaniem jest niewiarygodna i naciągana delikatnie mówiąc
    za bezpodstawne wezwanie policji jeśli nawet tak było
    to można dostać grzywnę i to pewnie niewielką , to wszystko.

    ale można sprawę rozważyć tez inaczej
    może szanowna pani policjantów tez ustawiała pod siebie
    używająć argumentów jaka to ona nie jest wykształcona co może zrobić itp.?
    wtedy trudno się dziwić że policja dostała piany i się odgryzła jak umiała
    :)))))
    to też tylko ludzie łatwo ich wkur....ć.
    a sprawa się rozejdzie po kościach, jeśli to prawda
    bo nic z tego więcej się nie da ukręcic
    ale co sobie poużywali to ich.

    ps.
    kiedyś miałem takiego klienta tzw WIELKIEGO PANA
    wystarczyło trzy minuty i był za drzwiami firmy jakoś bardzo malutki
    a jak ujadał co on mi zrobi że ho ho.:))))))))))
    to był właśnie człowiek z problemami
    ale to już nie moja sprawa.
    we mnie wbudził śmiech i politowanie.
    ELYTA ech.........