eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Data: 2010-02-04 00:44:53
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 21:45, Przemysław Bernat pisze:
    > Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:02:38 +0100, Animka napisał(a):
    >
    >> A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku
    >> gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na
    >> infolinię do producenta i poprosić o informację.
    >
    > A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez
    > żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z
    > ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i nie
    > ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani
    > sprzedawcy, ani gwaranta.

    Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy
    miniwieżę Philipsa ( transport kurierski na koszt sklepu). Dlatego
    napisałam parę słów w tym temacie.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1