eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Thu, 04 Feb 2010 01:44:53 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 27
    Message-ID: <hkd5ga$v2f$1@node1.news.atman.pl>
    References: <hkbv8n$7je$1@inews.gazeta.pl> <hkc80d$e8p$1@mx1.internetia.pl>
    <hkckqv$apt$1@node2.news.atman.pl>
    <11r4pqnsie8r3$.1qucuhdgdw5ex.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1265244490 31823 193.238.180.163 (4 Feb 2010 00:48:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 00:48:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <11r4pqnsie8r3$.1qucuhdgdw5ex.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 21:45, Przemysław Bernat pisze:
    > Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:02:38 +0100, Animka napisał(a):
    >
    >> A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku
    >> gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na
    >> infolinię do producenta i poprosić o informację.
    >
    > A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez
    > żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z
    > ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i nie
    > ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani
    > sprzedawcy, ani gwaranta.

    Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy
    miniwieżę Philipsa ( transport kurierski na koszt sklepu). Dlatego
    napisałam parę słów w tym temacie.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1