  • Data: 2009-09-03 10:52:27
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: evolution <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Nie chce mi się teraz szukać, ale w regulaminach niektórych firm
    > kurierskich jest coś na kształt "doręczenia zastępczego" - na przykład u
    > sąsiada. A może było kiedyś, trzeba by się wczytać.

    Oddał do sąsiada bo mnie nie było, sąsiad dał mi po pracy,
    adres zgodny z listem !!

    Dzwoniłam do firm kurierskich no i:

    pierwszy bład że paczka u sąsiada
    drugi że nie sprawdził kurier czy ktos taki tam mieszka
    trzeci ze bład popełnił ten co adresował paczkę
    i że ogolnie to sprawa miedzy nadawcą a kurierem