  • Data: 2009-09-04 07:08:37
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: evolution <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

    > List przewozowy chyba może śledzić faktyczny odbiorca.

    Powiem Wam tak.... przesyłkę odebrał sąsiad, kurier nie dzwonił do mnie
    bo niby skad miał miec numer do mnie, płacone mają wiec wolał zostawić u
    sąsiada niz 5x jezdzić, jak samemu pojedziesz to dupa i kurier traci.
    Ja paczke dostałam od sąsiada, otworzyłam, karton wywaliłam i mam w
    tyłku juz czy ktoś przyjdzie po to czy nie bo karton wywalony a
    zawartosc to pomysle :)