  • Data: 2009-09-04 22:26:10
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjztyzi76vk.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Nadawca pytajacemu danych adresata nie podal, ani czynnosci
    > zmierzajacych do poprawnego doreczenia nie podjal, bo mial w dupie.
    > Myslisz, ze organom panstwowym tez by nie podal? Albo by nie ruszyl
    > dupy, zeby jednak dostarczyc komu trzeba?

    Rozsądnie rzecz ważąc nadawca pewnie dysponuje adresem, na który przesyłkę
    wysłał. Gdyby dysponował innym, to sam by rzeczonej przesyłki poszukiwał,
    bo przecież właściwy adresat by się zapewne o swoje pieniaczył. Sądzę, że
    doszło do jakiegoś nieporozumienia i tyle. Być może odbiorca za przesyłkę
    zapłacił i podał złe dane. Teraz albo z jakiegoś powodu nie może się z
    nadawcą skontaktować (wypadek, śmierć, awaria), albo termin dostawy nie
    upłyną i czeka.

    > I czy na pewno właścicielem jest adresat? A właścicielem przesyłki
    > zwróconej przez poczte kto jest? A przesyłki zaadresowanej "sw.
    > Mikolaj, kolo Polarne" kto jest? I dlaczego reklamowac przesylke moze
    > tylko nadawca?

    Czemu przesyłkę może może nadawca? To elementarne :-) w końcu to on zlecił
    usługę dostawy. A co do tego, czyją stanowi własność, to własność przy
    sprzedaży przechodzi w chwili wydania, a w wypadku wysyłki wydanie
    następuje w chwili wysyłki. Więc co za tym idzie rzecz należy do adresata.

    > Oj, cos mi sie wydaje, ze adresat jest tak samo właścicielem przesyłki
    > przed jej doreczeniem, jak uczelnia tego dlugopisu, z ktorego sie nie
    > rozliczylem...

    Źle Ci się wydaje.