    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomóżcie mi w walce ze sklepem komp.
    Date: Wed, 18 Oct 2006 15:47:17 +0200

    news:c0mgglblvw0c.11rim61ko0by0$.dlg@40tude.net...

    > Wczoraj podczas aktualizowania system stwierdził, że kopia jest
    > nielegalna.

    przez 3 miesiace nie aktualizowales latek?

    > Sklep spytał o numer faktury, który im podałem, po czym odpisali, że
    > komputer sprzedali mi, owszem, ale BEZ systemu!

    daty niektorych systemowych katalogow i plikow sie nie zmieniaja, wiec
    data ich zalozenia to data instalacji systemu, ktora jak mniemam jest
    wczesniejsza niz data sprzedazy, nie wiem jednak czy moze to byc dowodem,
    bo niby date mozna w biosie zmienic, ale zawsze jest to jakis punkt
    zaczepienia

    jednak co mnie najbardziej zastanawia, czy na lakpu jest "metka" windowsa
    z kodem do instalacji?
    druga sprawa, nic nie piszez o plycie instalacyjnej windy, wiec sadze ze
    jej nie dostales, a jak tak to pewnie i "metki" nie ma, co oznacza ze
    swiadomie zaladowali cie w ....

    mozesz im probowac kolopiora robic, ale jak sadze jak sie na to
    zdecydujesz, to prawdopodobnie lapka zabiora ci do ekpertyzy, a to oznacza
    ze nie bedziesz mial kompa przez czas blizej nieokreslony