  • Data: 2006-10-18 14:30:41
    Temat: Re: Pomóżcie mi w walce ze sklepem komp.
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > Niektorzy producenci laptopow nie daja plytek z windowsem. np hp czy ibm

    HP nie daje? No patrz, to ja inny jestem.
    HP XE3 kupiony 6 lat temu - 98SE płytka jest
    HP Compaq NX6005 kupiony 2 lata temu - XP Pro płytki sa (nawet 2 pol/ang)
    HP NX 6310 kupiony dwa miesiace temu - XP HE płytki są? I???

    A jak bedziesz chcial przeinstalowac system to co?
    Chyba ze chodziło Ci o to, ze płytki nie są takie same jak OEMki M$a, to
    fakt - nie są. Np. Toshiba ma ogolnie jakas kompilacje Windowsa ze
    sterownika mi oprogramowaniem na jedym dysku...

    pozdrawiam,
    Przemek O.