  • Data: 2006-10-18 14:33:12
    Temat: Re: Pomóżcie mi w walce ze sklepem komp.
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Wróblewski napisał(a):
    > Microsoft ostatnio mocno atakuje sprzedawcow, ktorzy wpuszczaja w obieg
    > nielegalne Windowsy. Centrum Legalizacji z pewnoscia pomoze Ci uzyskac
    > taniej legalna kopie Windowsa, zas firma, ktora Ci sprzedala te nielegalna
    > Winde - zapewne zostanie pozwana przez MS. Skontaktuj sie z Microsoftem i
    > porozmawiaj o mozliwych rozwiazaniach. Nie potrafie wymyslic lepszego
    > rozwiazania.

    Cos, gdzies, ale nie tu ;)

    Dostaniesz legalna wersje Windows'a za darmo. Jesli przeslesz im
    nielegalna plyte z instalka Windowsa. Ale to nie ma byc plytka nagrana
    na nagrywarce, ale podrobka, tłoczona. Wygladajaca jak oryginal, ale nim
    nie bedaca.
    W praktyce nikt nie dostanie tej darmowej wersji, bo u instalowane
    'lewizny' najczesciej sa kopiowane domowymi metodami...

    pozdrawiam,
    Przemek O.