  • Data: 2007-01-03 12:46:07
    Temat: Re: Pomowienie o nie zrealizowanie zamowienia
    Od: "Firma Handlowa" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:
    > Jesli to jakis wystrzałowy wibrator to raczej nikt sie nie przyzna :)
    > Chociaz z drugiej strony czy zamawiajacy pieniłby sie o cos takiego ?

    byly to kwiaty, raczej watpie by sie ktos na to polasil by krasc (byly ladne
    oczywiscie) ale mogol zapomniec po prostu wreczyc. Nikt nie obiecal temu Panu
    ze bedzie tam czekal pod drzwiami 10h zanim sie wyspia i otworza lub wroca z
    balu. Na nas spadlo szukanie tych Panstwa, byli w hotelu zgodnie z tym co
    recepcja powiedziala udano sie do pokoju - nie bylo nikogo, oddano na recepcji
    i mieli wreczyc jak wroca, szanowany hotel - nikt nie przewidzial ze moga tego
    nie zrobic (czego jeszcze nie wiem ale zakladajac ze tak bylo). Moze i wreczyli
    a para byla w takiej euforii ze zapomniala to spakowac, zostawila w hotelu,
    zgubila... a moze recepcja zostala zaatakowana przez koze ktora zjadla kwiaty.
    Tego nie wie nikt. Chodzi raczej o sytuacje prawna. Temu Panu nie chodzi jak
    sam mowi o pieniadze ale o jego honor, zostal przeproszony i chcielismy
    zadosuczynic dajac mu wiare z gory, jego honor jednak 200% nie jest warty a
    500%. No coz, myslalem ze to rzecz bezcenna, nas na takie cos nie stac tym
    bardziej ze wywiazalismy sie wg nas dobrze ze zlecenia. Szkoda ze nie ma
    pokwitowania ale zeznania pani z recepcji powinno cos wniesc do sprawy. Nie
    bylo spisanej umowy na pismie z stka paragrafow typu tylko do rak wlasnych +
    wylegitymowanie sie 2 dokumentami (przeciez mogli sie podac za falszywa pare
    moldoa by wyludzic kwiaty itp), zamowienie zlozono przez internet podjac dla
    kogo i w jakim hotelu beda danego dnia (nie podajac wiecej danych niz sam
    hotel, dzien i nazwisko). Tak wiec musielismy i tak prosic o pomoc recepcje,
    numer podali, obiecali zalatwic sprawe.