  • Data: 2007-01-03 13:27:25
    Temat: Re: Pomowienie o nie zrealizowanie zamowienia
    Od: "Firma Handlowa" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro nie ma dowodów, to masz problem.

    Wiesz dowod moze byc i napisany zle, jakies gotowe druczki i takie tam
    musialbym miec z 50 paragrafami, pani z recepcji moze podpisac sie Xem a nie
    swoim podpisem, pewnie nie ma obowiazku w ogole nic podpisywac i przyjmowac a
    skad ktos ma wiedziec czy to jej podpis. Zaraz wchodza setki niuansow, takie
    zycie :)

    > ROTFL
    >
    > Sugeruję przestudiować KC przed zabraniem się za działalność
    > gospodarczą.

    Moze znasz interesujace paragrafy?

    > Zostawianie sąsiadom to już głupota totalna i dziwne, że tylko jeden
    > przypadek wpadki masz.

    Nie kazdy liczy ze sasiad to zlodziej i 5 kwiatkow nie odda.

    > Dlaczego? Nie ma obowiązku pamiętać setek przypadków z ostatniego
    > miesiąca...

    No jasne.

    > A klient może zwyczajnie zawiadomić o wyłudzeniu przez was kasy i
    > będziecie mieć prokuratora na karku... A jak prokurator, to może się i

    Prawie jak mordercy jestesmy, my nie oszukalismy nikogo przynajmniej swiadomie,
    klient zlecil dostawe bez podania dokladnych danych bo system to przyjal no to
    w dobrej wierze i wiedzac ze recepcja pewnie pomoze... Wszystkie paragony sa na
    zakupy, nie wypieramy sie ze przyjelismy to zlecenie.

    > Jeśli nie masz żadnych dowodów spróbuj dość do porozumienia i nigdy
    > więcej tak bezsensownie towaru nie dostarczać - na wszystko _musi_ być
    > papier i najlepiej żeby dostawy realizowała zewnętrzna firma
    > kurierska, a nie jacyś krewni_i_znajomi.

    Jacys... no rodzina pomaga w interesie z ktorego zyjemy. Wreczajac dziewczynie
    od chlopaka kilka kwiatkow musze pytac o dowod osobisty, legitymacje szkolna?
    Prosic rodzicow by poswiadczyli ze to ona, rodzicow sprawdzic czy maja prawo do
    opieki nad dzieckiem? Nawet listonosz nie sprawdza czy ja to ja i czy odbieram
    bratu, ojcu paczke legalnie, przeciez moge ja zaraz wywalic do kosza. A to niby
    nie jakas tam firma. Dojdziemy do absurdu ale bedzie zgodnie z prawem :) Tak
    samo z tymi co zamawiaja pizze... dzwonia pod mieszkania numer 123, zostawiaja
    pizze biora kase i na razie. Mozna pozwac za nie zrealizowanie, wyludzic kasy
    sie nie da zbyt w tym przypadku ale zawsze mozna popienic sie.