    From: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomówienia na forum publicznym
    Date: Wed, 29 Aug 2007 13:09:03 +0200

    news:fb3iqj$9i9$1@news.onet.pl...
    > Dnia Wed, 29 Aug 2007 12:38:04 +0200, Jarosław Grolik napisał(a):

    > A o tym to nie pisałeś. Możesz jeszcze przybliżyć jakie dokładnie zarzuty
    > ci postawiono? Mam obawy, że przejście od "zapuszczałem programy
    > szpiegujące użytkowników przebywających na forum" (w czym jak napisałem
    > wyżej nie widzę nic złego) do "przełamywałem zabezpieczenia forum" to nie
    > wynika z tych zarzutów a tylko z twojego rozumowania.

    "oraz używania oprogramowania szpiegowskiego podczas logowania się na
    forum - w zasadzie powinienem to zgłosić do Krakowskiej Prokuratury"
    Czyli posądza mnie o łamanie prawa.

    Oraz dodatkowo dowiedziałem się od osób postronnych iż prywatnie pisze do
    ludzi iż włamuje się im na konta i czytam ich prywatną korespondencję.
    Niestety tego drugiego nie mam jak udowodnić, bo osoba od której się to
    dowiedziałem powiedziała iż "nie chce się w to mieszać".

    A cała sprawa wzięła się stąd iż zablokowałem dostęp do strony kilku osobom,
    które obrażały mnie i moją żonę na tym forum ( m.in. temu administratorowi )
    te posty później usunął i niestety wtedy nie pomyślałem o zabezpieczeniu
    zawartości forum. Gdy zwróciłem mu w prywatnej wiadomości, że zachowuje się
    niekonsekwentnie to usunął moje konto. Nie mam zamiaru tam ponownie się
    logować, ale oburzające jest to iż można kogoś obrażać za plecami w sposób
    mniej lub bardziej otwarty i nikt nie reaguje, nawet nie spytali o dowody.

    Pozdrawiam

    Jarek Grolik

    PS: Co gorsze wiem o drugim forum zatytułowane ("Forum dla Popaprańców
    (tylko i wyłącznie)")na którym dzieją się "Dantejskie sceny" i tam nie
    przebiera się w słowach, ale dostęp do tego forum jest tylko dla
    zaproszonych osób, które podpiszą lojalkę iż nie będą wynosić informacji z
    forum. Czasami z tamtego forum ktoś zostaje wyrzucony i chcąc nie chcąc
    dowiaduje się o sobie różnych ciekawych wieści.