    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy- chcą odciąć wod
    Date: Fri, 12 Jul 2002 13:53:53 +0200

    "str" <b...@k...onet.pl> wrote in message news:3d2ebbf8@news.vogel.pl...

    > ma?

    > Chyba rozumiem problem... i wydaje mi się, że jest on często spotykany.
    > "Wodociągi' odpowiadają za dostawę (i sposób rozliczenia) wody tylko do
    > przyłącza gł

    A ja NIE ROZUMIE...
    Bo to nie "spoldzielnia", a osiedle domkow PRYWATNYCH.
    "Wodociagi" maja dostarczyc wode, a ze sa "lokalnymi monopolami"
    to "swiruja". Gdzieniegdzie kaza sobie za luksus POZWOLENIA na podlaczenie
    zadac 3 000 PLN.
    Niezaleznie ze kaza SOBIE rozbudowac siec.

    Czas, by wreszcie ktos zrobil z nimi porzadek, jak troche uporzadkowano
    przylacza energetyczne i gazowe.

    Boguslaw