  • Data: 2005-07-18 18:35:36
    Temat: Re: Pomocy! Jak zameldować się bez zgody właściciela?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Primo: była mowa o wodzie.

    Nie tylko. Zależy od Spółdzielni i jej statutu oraz uchwał.

    > Secundo: jak pisałem - spółdzielnie same sobie liczą lokatorów.

    Jak? Na palcach, kalkulatorem czy może jakiś licznik zakładają? Przecież
    Spółdzielnia nie ma żadnej możliwości policzenia faktycznie mieszkających. A
    ludzie to plemię krokodyle i zawsze będą oszukiwać, jeśli będą mieli zapewnioną
    bezkarność. W mojej Spółdzielni jedna baba wynajęła mieszkanie kilku osobom i
    tłumaczyła, że oni tylko podlewają kwiatki raz na tydzień - koszty tego co
    zużyli ci "podlewacze" poniosła reszta lokatorów. Jedyne co Spółdzielnia może
    zrobić to uzyskać informację o ilości zameldowanych osób w poszczególnych
    mieszkaniach. Ewentualnie ich nazwiska, ale to już dużo trudniej. Jeśli ktoś
    robi z mieszkania hotel, to Spółdzielnia nie ma żadnych możliwości "liczenia
    sobie lokatorów" bo właściciel nie przyjmie pism, rozmawiać nie będzie chciał i
    nic mu zrobić nie można. Sorry, ale takie są realia.

    Pozdrawiam

    Czapla