  • Data: 2007-02-20 18:26:44
    Temat: Re: Pomocy!!!. Grozi mi eksmisja a to bank zawinił.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *cut*

    Zainteresuj tym TVN - oni moze choc troche naglosnia sprawe, a jestem
    pewien, ze wowczas znajdzie sie ktos, kto bedzie chcial zrobic kariere
    adwokacka na polozeniu na kolana PKO - nawet w sprawie "pro bono". A nawet
    jezeli to tylko moje bujanie w oblokach na podstawie zbyt duzej ilosci
    amerykanskich filmow o rozprawach sadowych, to moze znajdzie sie ktos, kto
    chociaz doradzi.

    Co do wyrzucenia z mieszkania - nie moga Cie wyrzucic (eksmisja) jezeli
    mieszka niemowle / dziecko niepelnosprawne. Nie moga tez Cie wyrzucic,
    jezeli nie znajda lokalu zastepczego, ktorego warunki nie beda gorsze od
    obecnie zajmowanego. Nie jestem pewien jak to wyglada - czy decydujesz Ty,
    czy biegly, czy rzeczoznawca...

    Swoja sprawa zainteresuj UOKiK - masz mocne poszlaki, ze byl to akt
    nieuczciwej konkurencji. Wydaje mi sie, ze z tego tytulu moglabys jeszcze
    raz wystapic o odszkodowanie za utracone wskutek zlej woli drugiej strony
    zyski. Kobiete, ktora wyniosla pieniadze bez protokolu - do prokuratora.

    A w sprawie dlugow - sprobuj planu restrukturyzacji zadluzenia z pomoca
    innego banku. Moze ktos przejmie Twoj dlug na jakichs warunkach i bedziesz
    mogla go pomalutku splacic. To by Ci zdjelo z glowy czesc problemow.
    Egzekucja komornicza mieszkania - musisz ja jakos wstrzymac... bo inaczej
    sprzeda Ci mieszkanie za pol ceny i bedziesz mogla go sobie zaskarzac do
    usranej smierci...

    Cos mi sie po lbie kolacze, ze jak sie zaplaci komornikowi z gory jego
    koszty - to potrafi byc milszy... Ale to zaslyszane i nie wiem co sie za tym
    kryje.

    Pozdrawiam,

    Andrzej