  • Data: 2007-02-20 19:02:11
    Temat: Re: Pomocy!!!. Grozi mi eksmisja a to bank zawinił.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Małgosia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:erej25$i9p$1@opal.futuro.pl...

    Kluczowym problemem w Twojej sprawie jest to, ile z tego, co tu ładnie napisałaś
    da się udowodnić. Można by było się zastanowić ewentualnie nad tym, czy
    działania banku nie wyczerpały znamion nieuczciwej konkurencji. W szczególności
    potraktować takie działania jako rzeczowo nieuzasadnione, zróżnicowane
    traktowanie niektórych klientów.

    Poza tym zastanawiam się, jak wygląda tu sprawa zachowania tajemnicy bankowej.
    Pół biedy, jeśli to zadłużenie miałaś w PKO BP. Ale jeśli w innym baku i
    informacje o tym bank uzyskał w trybie przeznaczonym do weryfikacji klientów
    banku, to nie jestem pewien, czy ich użycie do oceny wiarygodności podmiotu
    świadczącego usługi nie do końca jest zgodne z celem ich udostępnienia. A to
    otwarło by nowe możliwości dochodzenia roszczeń od banku.