  • Data: 2006-03-21 21:49:39
    Temat: Re: Pomocy! Co mogę zrobić z męczącym 'najemcą'
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarcamion" <t...@l...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:dvpp4i$8b4$1@inews.gazeta.pl...

    > A co jak nie będzie chciał podpisać umowy? Co wtedy moge zrobić?

    Tak na mój chłopski rozum:

    1. Nie płaci pewnie za prąd który zużywa? Odciąć mu. Jak posiedzi w
    ciemności, to może zmądrzeje.
    2. Jak pije - no to nic. Ale jak zaczyna się awanturować po pijaku, wzywać
    policję. Konsekwentnie do każdego takiego przypadku.
    3. Wyburzył ściany nośne? Porozmawiać o tym w Wydziale Architektury Urzędu
    Miejskiego. W końcu takie działanie może się zakończyć tragedią, jak budynek
    zawali się komuś na głowę.

    Eksmisja raczej nie wchodzi w grę, będziesz musiał zapewnić lokal zastępczy.

    pozdr
    AW