  • Data: 2006-03-21 22:11:29
    Temat: Re: Pomocy! Co mogę zrobić z męczącym 'najemcą'
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eksmisja raczej nie wchodzi w grę, będziesz musiał zapewnić lokal
    > zastępczy.

    Nie chcę go eksmitować. Chciałbym tylko, żeby płacił mi czynsz.
    Denerwuje mnie to, że się awanturuje. Prawda jest taka, że:
    -prąd kradnie (zgłaszałem do elektrowni, ale albo dostali w łapę, albo
    jacyś nierozgarnięci byli)
    -pędzi bimber i sprzedaje
    -awantury po pijaki (na 'trzeźwo' też - ma stałe stężenie alk. we krwi)
    -nie płaci ani eurocenta za nic
    -dewastuje lokal
    -robi na złość jak tylko może
    chciałbym go wychować...