  • Data: 2006-03-21 23:56:39
    Temat: Re: Pomocy! Co mogę zrobić z męczącym 'najemcą'
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/21/2006 11:11 PM, tarcamion wrote:

    > -prąd kradnie (zgłaszałem do elektrowni, ale albo dostali w łapę, albo
    > jacyś nierozgarnięci byli)

    Działka i zabudowania są Wasze=teścia - odciąć. Podłączy kabelek -
    zgłosić kradzież (najlepiej by było nagrać to jak podłącza - dowód
    niezbity. Wezwać policję).

    > -pędzi bimber i sprzedaje

    Zadzwonić do policji gospodarczej (niech przyślą kogoś po cywilu.
    Wyjaśnić jaki problem i jak podejść dziada).

    > -awantury po pijaki (na 'trzeźwo' też - ma stałe stężenie alk. we krwi)

    Znowu policja :)

    > -nie płaci ani eurocenta za nic

    Jak nie zameldowany, nie ma prawa wynajmu - wywalić.

    > -dewastuje lokal

    Zgłosić j.w. na policję. (Zakładam cały czas, z tego co wynikało z
    pierwszego postu, iż lokal jest Wasz=teścia). Zgłosić zniszczenie
    mienia. Podczas wizyty załatwić kompetentną osobę do oszacowania strat.

    > chciałbym go wychować...

    Hmmm tu już jest problem :)
    Skoro on sam ma wszystko w głębokim poważaniu nie sądzę aby stan rzeczy
    się zmienił nie mieszając do tego policji i ew. sądu. (Przykład ze
    skrzynką pocztową w obu wypadkach tylko to potwierdza).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor