  • Data: 2004-01-24 17:50:16
    Temat: Re: Pomoc przez internet a prawo
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Jak odnosi sie do tego prawo ?
    >
    > umowa o dzielo?

    Nie znam się, ale umowę o dzieło można podpisać chyba tylko jeśli jedna ze stron
    ma działalność gospodarczą.....

    > autor takiej pracy nie popelnia przestepstwa.
    > przestepstwo popelni ten, kto podpisze sie pod taka praca wlasnym nazwiskiem
    > w celu wyludzenia zaliczenia

    Również się nie znam :) ale na przykłąd stwierdzenie "szuakm kogoś kto mi
    napiszę pracę na zaliczenie" jest bardzo jednoznaczne. Czy jeśli autor pracy
    wie, że jego działalność przyczyni się do złamania prawa to nie jest to już
    współudział w przestępstwie ?