  • Data: 2004-01-22 16:33:06
    Temat: Re: Pomoc przez internet a prawo
    Od: "IPM" <U...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mi sie wydaje ze Ci sie wydaje zle :-)
    > Znam mnustwo osob ktore prowadza firmy [...]

    My tu nie mowimy o firmach - przynajmniej takie bylo moje zalozenie
    zakladjac nowy watek ... chyba ze sie zmienilo :-) Ale o osobach
    prywatnych, ktore czasem swiadcza w/w pomoc w zamian za jakies
    dofinansowanie (np. korepetycje)
    Dochody z tego rodzaju dzialan rowniez sa duzo duzo mniejsze niz dochody
    firm o ktorych mowisz, zatem i ja rowniez zgadzam sie z poprzednikiem ze
    wiele takich osob nic nie oddaje panstwu.

    --
    Pozdrowki;
    Irek