eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie
    pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Date: Thu, 10 Nov 2022 12:29:23 +0100
    <tki1ka$4bd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <YM1bL.1572075$%fx6.504352@fx14.ams1>
    <tkik6i$fta$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Thu, 10 Nov 2022 11:36:03 +0100, Shrek wrote:

    > Gdziekolwiek. Będzie religia ze szkół wyprowadzana albo pierwszy pomnik
    > zdejmowany to zobaczysz:P

    Wcale sie nie zdziwie, jak zobacze, tylko zobacz - pierwszy pomnik
    obalony, a jakos nie szumią.
    A moze i szumią.

    Szum byl, jak we Francji chcieli zdjąc pomnik JP2, bo "w sferze
    panstwowej nie moze byc symboli religijnych".
    Choc to chyba strefa miejska.

    Swoich pomnikow religijnych nie maja?

    Ale antykatolicy tez szumią
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-04-20/franc
    ja-pomnik-sw-jana-pawla-ii-oblany-farba/

    J.