eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-10 13:03:33
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2022 o 12:37, J.F pisze:

    > Kaczynski na razie nie ...
    > Marchlewski ... trudno powiedziec, chyba tez nie,
    > Nowotko ... trudno powiedziec,

    No właśnie - jacyś wybitnie gorsi od kaczyńskiego nie byli:P Nawet w
    sumie lepsi - jakby ich porównywać to do jakiś sasinów;) A kaczyński to
    sprawstwo kierownicze.

    > taki np Bandera - tez nie bardzo wiadomo :-)

    Zależy jak dla kogo. Ale Nawet ukraincy go u nas bronić raczej mocno nie
    będą.

    > Zreszta zobacz co sie działo w USA po przegranych wyborach Trumpa.

    Pożyjemy zobaczymy. Ja naprawdę jestem ciekawy dalszych losów pomników
    na poligonie stołecznym, jak już pisiory stracą nad nim kontrolę,
    kulsony będą wykonaywać nowe rozkazy, a władza (również sądownicza)
    będzie "nie popierać ale rozumieć".

    BTW - dziś miesiączka;) Jedne kulsony protestowały w ujazdowskich,
    drugie pilnowały żeby ludność na poligon nie weszła podczas ćwiczeń;)

    A jeszcze inni...
    https://twitter.com/LauraKwoczala/status/15904578820
    46496768/photo/1

    --