eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-10 15:18:16
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Nov 2022 14:49:33 +0100, Shrek wrote:

    > Zbrodnicza nie - na razie nikogo chyba nie zabili na tych ścieżkach
    > zdrowia. No ale skoro prokuratura umorzyła z powodu nie wykrycia

    Na sciezkach nie, ofiar przy interwencji Policji coraz wiecej.

> [...]
    >
    > - Kazano wystawiać mandaty, ale wkurwiło go to dopiero jak najpierw
    > zabroniono wystawiać mandatów bezdomych, a potem dostał opierdol że nie
    > wystawił bezdomnemu - normalnym ludziom wystawiał - trochę mu głupio
    > było z tą szopką kowidową ale służba nie drużba.
    >
    > - wszczęto postępowanie o dziary - przyznał że ma i może nie zawsze
    > uważał żeby zakryć, przepis jest przepis, no ale jak się sierżanta
    > przypierdalać, przecież to taki martwy przepis.
    >
    > - to samo z mundurem. No iby często zapominał czapki (i zapewne
    > imiennika) no ale przecież przepisy są dla szaraczków a nie żeby kulsony

    O imiennika by sie go nie czepiali :-)

    > - ponieważ coś tam miał zarejestrowane na matkę a ktoś mu zaczął koło
    > dupy robić, to wzywali matkę na wysłuchanie (nie wiem w jakiej formie) -
    > no jak to tak - szarpać matkę policjanta.
    >
    > Jednym słowem - firma była fajna, ale już nie jest i jest bagna, a jak
    > od kulsona wymagać przestrzegania przepisów to w ogóle kurewstwo i brak
    > szacunku dla munduru;)

    A kolejna aferka rosnie
    https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-uzyl-palk
    e-teleskopowa-na-protescie-kobiet-wyslano-go-na-kur,
    nId,6403043#crp_state=1

    "Policjant BOA, który podczas Marszu Kobiet w 2020 roku w Warszawie
    użył pałki teleskopowej wobec protestujących, został wysłany na kurs
    oficerski - dowiedział się reporter RMF FM. Taką decyzję wobec
    aspiranta podjął dowódca jednostki. "

    Przypominają, że świeżo upieczony kursant rok temu poniósł
    konsekwencje dyscyplinarne udziału w tym skandalicznym zabezpieczeniu
    Marszu Kobiet, choć była to najniższa kara - rozmowa dyscyplinująca.

    Przypomnijmy jednak, że przełożeni nie dopatrzyli się przewinienia w
    użyciu pałki, a jedynie w tym, że funkcjonariusz po akcji nie
    poinformował o jej użyciu, a także będąc po cywilnemu nie miał
    oznaczenia, czyli opaski z napisem policja. Być może teraz, gdy
    skończy kurs nie będzie już popełniał takich błędów."

    > Mogą, ale raczej nie będą bo im się to nie opłaca.

    Na razie chyba obie strony sprawe wyciszaja.
    Tzn sprawe rzezi wołynskiej, bo nawet nasi muszą przyznac, ze Bandera
    nie bral w niej udziału :-)

    > Już były...

    To takie połowiczne.

    > Zobaczymy co się zmieni w kwestii ukrainskiej, ale obawiam
    > się że lepiej już było.

    Jak wygrają demokraci - powinno byc tak samo, jak Republikanie - nawet
    lepiej.
    Ale polityka ma swoje wlasne prawa :-)

    > On chyba za trwale z podłożem związany;)

    Jak bardzo? z fundamentem mozna przestawic, albo fundament odciąc.
    A nie ustawili go jakos "na szybko" ?

    Zaraz - a pozwolenie na budowe było?

    > Ten rozebrać, postawić inny gdzie indziej?

    Troche nie wypada - artysta sie obrazi, fundatorzy jacys byli ...

    > Trochę głupio, bo IMHO tam cały czas będzie jakaś imba jak z tęczą na
    > zbawiciela.

    Nie przejmowac sie - niech sie ludzie wyszumią i obiją :-)

    > Gdyby nie te pozostałe ofiary to miałbym to w dupie -
    > jeszcze jedna ciekawostka na planie miasta - schody wyspejowane jak mur
    > od wyścigów i ludzie siedzący na stopniach. No ale ci pozostali - jakieś
    > minimum szcunku się należy.

    > Jest trzecia możliwość - postument już jest, czas dokończyć pomnik -
    > pewnie jakiś patron się znajdzie. Wałęsa jeszcze żyje i może lepiej nie,
    > bo cholera wie co jeszcze odpierdoli, ale na przykład millera z
    > cimoszewiczem jak wprowadzają polskę po schodach na nowy poziom w unii
    > europejskiej;)

    ROTFL :-)

    > I kulson robiący sobie to tego selfi z podniesionym kciukiem. Jakbym
    > sobie zrobił podobnego selfika na tle wraku tupolewa na przykład to
    > byłoby to co najmniej niesmaczne.

    Z kciukiem to poniekąd tak, ale w tym przypadku?

    > BTW - wolno sobie prywatnie w mundurach i kamizelkach z napisem policja
    > po mieście łazić, bo na służbie to ci protestujący chyba nie byli?

    Policjant jest zawsze na służbie :-)

    Robert moze lepiej wyjasni, ale cos mi sie widzic, ze czasem policjant
    w mundurze to do/z domu moze isc.
    A kamizelka, nawet z napisem POLICJA - element munduru, czy kazdy moze
    taką miec i nosic ?

    J.