eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-10 13:13:02
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Nov 2022 13:03:33 +0100, Shrek wrote:
> [...]

    A tymczasem
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kto-bedzie-za
    bezpieczal-odchody-11-listopada-anonimowi-polic,nId,
    6402853#crp_state=1

    "Policjanci zabezpieczający obchody Święta Niepodległości znów będą
    anonimowi. Jak dowiedział się reporter RMF FM, wbrew zapowiedziom
    szefostwa MSWiA oraz policji z 2020 roku, urzędnicy nie stworzyli
    dotąd nowych przepisów, które regulowałyby obowiązek posiadania przez
    funkcjonariuszy specjalnych identyfikatorów.

    Szefostwo policji podkreśla, że przekazało do MSWiA propozycję
    wprowadzenia identyfikatorów numerycznych dla funkcjonariuszy i tam
    sprawa utknęła. "

    Zbrodnicza dzialalnosc czy jeszcze nie?

    No ale w czym problem - wszystkich policjantow, ktorzy byli wtedy w
    Warszawie oskarzyc :-)

    > No właśnie - jacyś wybitnie gorsi od kaczyńskiego nie byli:P Nawet w
    > sumie lepsi - jakby ich porównywać to do jakiś sasinów;) A kaczyński to
    > sprawstwo kierownicze.

    > Zależy jak dla kogo. Ale Nawet ukraincy go u nas bronić raczej mocno nie
    > będą.

    Mogą bronic - Bandera co najwyzej jednego Polaka zabił, a i to nie
    bardzo wiadomo, bo sprawa polityczna :-)

    > Pożyjemy zobaczymy.

    Wybory w USA blisko :-)

    Jak Trump wygra ... trzeciej kadencji nie bedzie mogl miec,
    to chyba zamieszek nie zrobią :-)

    > Ja naprawdę jestem ciekawy dalszych losów pomników
    > na poligonie stołecznym, jak już pisiory stracą nad nim kontrolę,
    > kulsony będą wykonaywać nowe rozkazy, a władza (również sądownicza)
    > będzie "nie popierać ale rozumieć".

    IMO - dwa proste rozwiązania:
    a) przesunac w inne miejsce, moze bezpieczniejsze,
    b) zostawic, co najwyzej czasem sie zlapie kogos za zniewazenie
    pomnika, albo zniszczenie.

    > BTW - dziś miesiączka;) Jedne kulsony protestowały w ujazdowskich,
    > drugie pilnowały żeby ludność na poligon nie weszła podczas ćwiczeń;)
    >
    > A jeszcze inni...
    > https://twitter.com/LauraKwoczala/status/15904578820
    46496768/photo/1

    Nie rozumiem :-(

    Bo jesli dobrze widzę, to przemoc Policji jest na zdjeciach.

    J.