eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-10 20:19:56
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2022 o 15:25, J.F pisze:

    > no ale precedens jest.
    > Papiez lepszy od Jankowskiego ? :-)

    W jakiś sposób jednak lepszy. Jankowskiego w sumie nikt nie bronił, więc
    znaczy że szkodliwość społeczna znikoma. Po papierzu byłaby wojna, więc
    jednaj znaczna szkodliwośc społeczna;)

    > Ale szumieli Francuzy.

    A - dobra - nie załapałem.

    > Ale co to za swieto?

    16 października - dzień jana pałwa II.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Papie%C5%BC
    a_Jana_Paw%C5%82a_II

    > Ale to raczej po linii pryncypiów - jedni powiedzą ze jest rozdział
    > panstwa od kosciola, inni, ze ten pomnik zawsze tu stal i nikomu nie
    > przeszkadzal.

    Temat do dyskusji będzie. Przy tej ilości pomników i ulic gdzieś w końcu
    postanową zdąć i będzie rozpierducha na pół polski. A w zasadzie na
    całą. Kattole zaczną "bronić papieża" i wtedy druga strona zmęczona
    ciągłym "należy się" katolstwu stwierdzi, że jak do tej pory im ten
    pomnik tylko trochę uwieerał, tak teraz skoro to wojna, to trzeba
    walczyć i niech spadają z tym pomnikiem...

    > O, a co z nia?

    Okazało się że święta to tylko z nazwy była. Kasę brała dla siebie i
    watykanu a biedakom mówiła że cierpienie uszlachetnia i taka jest wola
    pambuka. Coraz więcej wskazuje na to że była psycholką i cierpienie
    innych ją w jakiś popieprzony sposób fascynowało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!