  • Data: 2002-11-27 21:56:31
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: "Marek Wysmulek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przerabiałem ostatnio problem spamu próbując obronić się przed deszczem jaki
    spadał na mój serwer w ilościach absurdalnych.

    Każdy administrator, który odpowiada za choćby najmniejszy serwer pocztowy
    prawdopodobnie zgodzi się ze mną, że (uwaga - moim zdaniem):

    1) kolesie psioczący na PolSpam to debile,
    2) kolesie psioczący na "bezprawne ograniczanie przyjmowania poczty" to mega
    debile

    Spamer to cienki siurek, któremu z braku możliwości wykazania się na innym
    poletku próbują swoich sił stosując gotowe techniki ataku, rzadko
    wprowadzając jakieś ciekawe innowacje - jak np. ten ostatni koreański
    przykład z iframem i stroną generowaną przez JS.

    Marek.