  • Data: 2002-11-28 08:54:23
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Nov 2002 09:40:25 +0100, Marcin Sochacki
    <w...@n...bg.univ.gda.pl> wrote:

    >Sam za to pozostajesz anonimowy.
    >Nie uważasz tego za hipokryzję?

    hmmm... cóż nie jestem administratorem jednego z większych serwerów
    darmowych skrzynek emailowych w kraju, więc mogę sobie pozwolić na
    anonimowość ;-). Ale itak czy inaczej sorry - dałem się trollowi
    podpuścić tą gadką o anonimowości administratorów ;-/. Na przyszłość
    będę uważał i od razu brutalnie powiem, że się nie zna, zamiast mu to
    udowadaniać ;).

    A tak przy okazji...na coś właśnie wpadłem.... wszystkie te szumnie
    reklamowane bazy mailowe, są strasznie przedawnione - wciąż spamowana
    jest moja stara skrzynka na potrzeby usenetu (adres pojawił się w może
    5-6 postach 2 lata temu !!!) - przychodzi nawet 60 maili dziennie -
    głównie z azji, podczas gdy p...@o...pl jest stosunkowo łagodnie
    traktowana -trafiły może ze 3-4 spamy w ciągu miesiąca od jej
    założenia!. czyżby harvestery odsypiały ? ;-)... Źle to świadczy o
    operatywności kochanych spamerów...czyżby oszukiwali swoich klientów,
    oferując im 'aktualną bazę adresową' ?.... hmmmm

    GL