  • Data: 2002-11-27 22:13:05
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Nov 2002 22:56:31 +0100, "Marek Wysmulek"
    <m...@h...pl> wrote:

    >1) kolesie psioczący na PolSpam to debile,

    można wytykać błędy, proponować zmiany, ale psioczenie na polspam to
    psioczenie na użytkowników. A jak kontrahent na mnie psioczy, to niech
    spada na drzewo - mamy wolny rynek - nie muszę od niego kupować ;-)

    >2) kolesie psioczący na "bezprawne ograniczanie przyjmowania poczty" to mega
    >debile

    nie da się ukryć ;-)...

    >Spamer to cienki siurek, któremu z braku możliwości wykazania się na innym
    >poletku próbują swoich sił stosując gotowe techniki ataku

    to najczęściej typowi polscy biznesmeni, albo dzieciaki, - ludzie bez
    pojęcia o sieci, którzy wiedzą tylko tyle, że tu się można 'za darmo'
    nachapać. Nie uznają żadnych norm, nie stosują się do netykiety -
    liczy się tylko robienie interesów kosztem klientów. Nie mam dla
    takich ludzi za grosz szacunku.

    GL