  • Data: 2002-11-27 21:29:21
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krzemieniecki wrote:
    > Ja całkowicie skapowałem. Ale admini nie. Tworząc cokolwiek należy opierać
    > się na obowiązującym prawie.

    Podaj paragraf zabraniający utrudniania spamowania, to jest
    prowadzenia działalności wyczerpującej znamiona naruszenia
    następujących aktów prawnych:
    Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (§§ 47 i 76)
    Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (w całości)
    Ustawy o ochronie danych osobowych (§§ 6, 23, 32)
    Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (§ 16)
    Ustawy o ochronie praw konsumentów (§ 6)
    Prawa działalności gospodarczej (§ 12)

    > Jak mogę wyrazić swoją opinię, jeśli Polspam zarejestrowany jest niezgodnie
    > z wymaganą procedurą?

    Podaj wymaganą procedurę rejestrscji Polspamu.

    Ukłony,
    --
    Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >