eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje) › Re: Polskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje)
  • Data: 2006-12-07 06:59:00
    Temat: Re: Polskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje)
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Dec 2006 21:57:27 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Dnia Wed, 06 Dec 2006 21:31:13 +0100, Johnson napisał(a):

    > Z informatycznego punktu widzenia chyba nie ma większego problemu, aby
    > rozbudować bazę danych PESEL o informacje potrzebne różnym służbom:
    > - słuzbie zdrowia
    > - ochronie środowiska
    > - wymiarowi sprawiedliwości
    > - spółdzielniom
    > - organom samorządowym
    > - policji
    >
    > itd itd itd
    >
    > każda słuzba miałaby wglad tylko w pola które są jej niezbędne do
    > funkcjonowania

    I zaczyna się to powoli robić. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to od 2008 r.
    urzędy pracy będą miały dostęp do bazy PESEL. W pierwszej kolejności
    pozwoli to wyeliminować podwójne pobieranie zasiłków (słyszałem o
    rekordziście, który brał zasiłki w ponad 20 urzędach).

    Może i inne służby uzyskają taki dostęp, ale tu już nie pójdzie tak łatwo
    :(

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski