eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje)Re: Polskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje)
  • Data: 2006-12-07 07:01:10
    Temat: Re: Polskie niedoskonałe prawo - od dawna to wiadomo (refleksje)
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Dec 2006 21:21:46 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Generalnie moje pytanie brzmi, czemu kontrolerzy z Wojewódzkiego Urzędu
    > Pracy ciągają na kontrolę policjanta z Komendy Rejonowej ?

    Bo wiedzą, że ze strony pracodawcy mogą być stwarzane problemy, z którymi
    sami sobie nie poradzą? Albo kontrola zostaje przeprowadzona poza godzinami
    pracy kontrolerów (oni pracują od 7 do 15 i zdaje się, że tylko w tych
    godzinach mają odpowiednie uprawnienia pozwalające im na wejście na teren
    zakładu).

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski