  • Data: 2003-12-28 11:09:45
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroslaw Oles" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:bsmcq5$ad2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam. Ostatno rozmawiałem .........../ciach/

    > Ostatnio takze słyszałem ... /ciach/

    zamiast tylko "rozmawiac" i "sluchac" zacznij jeszcze myslec. moze i nasze
    prawo nie jest zbyt pro obywatelskie ale nie mozna doprowadzic do sytuacji
    aby policja musiala Cie prosic bys wpuscil ich do domu.

    Policja powinna miec duze uprawnienia /moim zdaniem wieksze niz ma/ ale pod
    warunkiem ,ze w policji beda pracowac wlasciwi ludzie.

    pozdr
    Lukasz