  • Data: 2003-10-23 15:31:34
    Temat: Re: Polska firma a placisz w euro??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Oct 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ To jest takie delikatne naruszenie prawa. W sumie cena powinna być
    >+ wyrażona w złotówkach, bo to wynika z kodeksu cywilnego.

    Artykuł bym prosił...
    Bo jak dla mnie cena jeszcze nie jest ZOBOWIĄZANIEM.
    Zobowiązania są zastrzeżone w art. 358.
    A cena gdzie ?

    >+ Ale może być również wyrażona w inny sposób.

    No właśnie :)

    >+ miarę stałego poziomu. Jeśli piszą cenniku, że 50 m listwy kosztuje
    >+ równowartość 100 euro (przykładowo), to jest dobrze. Źle by było, jakby
    >+ napisali, że kosztuje 100 euro.

    Acha. No to się można zgodzić, że oferta jest nielegalna w tym
    znaczeniu że nie wolno jej *PRZYJĄĆ*, co działa IMO na korzyść
    sprzedawcy :) (zawsze może powiedzieć że "cena na www owszem,
    była 10 razy za niska, ale przecież była źle wyrażona, mój
    błąd, ale NIE MOGĘ zawrzeć umowy mimo że się zobowiązałem" :))

    pozdrowienia, Gotfryd