  • Data: 2003-10-23 18:46:10
    Temat: Re: Polska firma a placisz w euro??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Oct 2003, Misio__ wrote:
    [...]
    >+ mam np zakupic 50m listwy aluminiowej, to cena metra podana jest w euro, a
    >+ jak chce kupic musze sobie przeliczyc i zaplacic w zlotowkach.

    ...i to też zapodali (że w złotówkach) ?
    No to OK, bo po przeczytaniu wątku przeczytałem powoli temat :),
    no i się wystraszyłem że rzeczywiście *płaciłeś* w EU ;)

    >+ Czy to jest normalne? moim zdaniem nie !!! w Polsce!!!

    Hm... Po pierwsze - jest pytanie czy mamy "normalny kraj" :)
    Drugie - czy masz "normalnego dostawcę".
    Trzecie:

    >+ a po co tu euro?

    ...że może to uzasadnione...

    pozdrowienia, Gotfryd