  • Data: 2005-11-25 19:53:03
    Temat: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    > on wypowiada treść umowy,
    Raczej wypowiada się umowę, a nie treść. Postanowienia umowy można
    zmienić aneksem za obopólną zgodą lub wypowiedzieć w całości.
    Tu, operator zmienia jednostronnie regulamin, który jest częścią
    umowy. Na zmianę abonent ma prawo się na nią niezgodzić właśnie
    poprzez wypowiedzenie. Trochę 'pokracznie', ze zmienia jeden, a
    wypowiada drugi, ale takie jest prawo.

    > poprzez kłamliwe i mylące komunikaty.
    Nie tylko poprzez komunikaty, ale żądanie zapłaty kary umownej.

    >Punkt dla Polkomtelu za rzetelność, która charakteryzuje firmy z klasą.
    Osobiście mam odmienne zdanie. Swego czasu też kupiłem telefon w
    promocji. Rok temu wycofali się z wyraźnego zapisu w regulaminie
    promocji, iż mam bezpłatny dostęp do BOK i obciążyli mnie opłatą za
    rozmowę z konsultantem (85 gr). Mojej reklamacji nie uznali wykręcając
    się zmianą ogólnego regulaminu... i wydali 3,50 na list polecony.
    Jakoś nie widzę tej "klasy" w ich postępowaniu.

    Artur Golański