eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
  • Data: 2005-11-26 12:19:50
    Temat: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur Golanski napisał(a):
    > Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał:
    >
    >
    >>Połączenie z biurem obsługi nadal jest darmowe.
    >>Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na
    >>rozmowie z konsultantem.
    >
    > Nie napisałeś, że jest to jeden i ten sam nr 2601, a więc połącznie z
    > TYM nr jest w pewnej sytuacji płatne. W regulaminie który ja
    > zawierałem nie ma zastrzeżenia czy podziału na konsultant lub nie. To
    > połącznie zagwarantowano mi bezpłatne bezwarunkowo. Zresztą wcześniej
    > tak było, bo rozmawiałem z konsultantem bezpłatnie, ale do czasu
    > zmiany.

    Połączenie z numerem jest bezpłatne. Płatne jest skorzystanie z
    usługi - rozmowy z konsultantem. Tak samo jak płatne byłoby zamówienie
    pakietów itp.


    >
    >
    >> Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem.
    >
    > A skąd wiesz ? Czytałes mój ? Rozmawa z konsultantem była i jest

    Czytałem swój, a nie sądzę, abyś miał inny.

    > poprzez połączenie z BOK. Ja takową miałem (bezpłatną) przez oczątkową
    > część umowy. Tak byłą w chwili zawierania umowy. Jeśli to im się nie
    > podobało należało konsultanta podpiąć pod inny płątny nr telefonu i
    > uniemożliwość poprzez połączenie z Działem Obsługi Klienta lub
    > wytrzymać ten umówiony okres.

    A widzisz, bezpłatna rozmowa z konsultantem wcale nie była
    gwarantowana przez ten numer, skoro mówisz, że mogłaby wcale nie być tam
    realizowana.

    Natomiast w tej sprawie bezprzecznie zmieniono warunki (cennik),
    dodając opłaty za usługi, które wcześniej były realizowane bezpłatnie (i
    były wyszczególnione jako bezpłatne w cenniku) - blokada połączeń
    przychodzących i wychodzących - przy przekroczeniu terminu płatności. Na
    tej podstawie można było (IMHO) rozwiązać umowę bez ponoszenia kary
    umownej (Polkomtel ma na ten temat odmienne zdanie).

    W przypadku rozmowy z konsultantem sprawa nie jest oczywista,
    ponieważ wcześniej nigdzie - zarówno w cenniku, jak i w regulaminie, nie
    była gwarantowana bezpłatnie. Tak jak wspomniałem, bezpłatne było
    połączenie z numerem 2601. Zatem sprawa jest przynajmniej niejednoznaczna.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1