eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
  • Data: 2005-11-26 11:48:48
    Temat: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur Golanski napisał(a):
    > "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał:
    >
    >
    >>Czyli wg Ciebie operator powinien z automatu uwzględniać każdą
    >
    > A kto tak napisał ? W moim przypadku uznanie reklamacji byłoby 3 razy
    > tańsze (z punktu widzenia ekonomii).
    > Zrezygnowałem z kilkunastu groszy, bo nie są one warte, aby trudzić
    > sie na pisaniem pism, odwołań itd (ekonomia). Sprawę i tak bym wygrał,
    > ponieważ mam na piśmie (w regulaminie promocji), ze udostępnia się
    > bezpłatnie połączenie z nr alarmowymi i m.in z nr Działu Obsługi
    > Klienta. Od 15.10.ubr jednostronnie wycofali się z tego zapewnienia.

    Nie jest to takie oczywiste. Połączenie z biurem obsługi nadal jest
    darmowe. Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na
    rozmowie z konsultantem. Z kolei wiele spraw (zmiany na koncie,
    informacje o ostatniej fakturze, płatności itp.) można załatwić bez
    konieczności łączenia się z żywą osobą.

    Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem.

    > I to jest niepoważne zachowanie ze strony operatora.

    A tu się zgadzam.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1