  • Data: 2008-07-10 09:52:19
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 11:35
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0807101130470.2368@quad>):
    > Tłumaczą Ci po dobroci że "raty" to jest OKREŚLONA KONSTRUKCJA PRAWA.
    > Tak samo jak np. "bank".

    Tak, a firma oznacza nazwę prowadzonej działalności. Jak chcesz być tak
    bardzo restrykcyjny w nazewnictwie, to znajdź mi nazwę na spłacanie towaru
    w paczkach po Mzł miesięcznie, a będę tej nazwy używał do stwierdzenia, że
    to niemoralne, żeby taką umowę zrywać korzystając z kruczków prawnych.

    > I z tego że komuś np. pożyczysz pieniadze (lub na odwrót ;)) nie wynika
    > że jesteś bankiem! (również nielegalnym). Mimo, że czynność bardzo
    > podobna do bankowej, nie?

    No ale mówię o pożyczce, tak tu mówię o ratach. Nie wiem, może złe
    nazewnictwo, ale fakt spłacania w kawałkach jest i tyle.

    --
    Tristan