  • Data: 2008-07-10 09:35:46
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    > Może zapisał, nie wiem, nie interesuje mnie to. Wiem jaką ratę płacę, to
    > mnie interesuje.

    > Nie wiem co mam, wiem, że płacę raty za telefon. I tyle.

    Tristan, Ty to byś był gorszy od skarbówki.
    Wsadziłbyś np. wszystkich wystawców weksli oraz faktur z odroczoną
    płatnością - za uczynienie sobie źródła dochodu z niepłacenia
    podatku od pożyczek :P

    > No ale co jest promocja? Że mogę kupić telefon na raty?

    Tłumaczą Ci po dobroci że "raty" to jest OKREŚLONA KONSTRUKCJA PRAWA.
    Tak samo jak np. "bank".
    I z tego że komuś np. pożyczysz pieniadze (lub na odwrót ;)) nie wynika
    że jesteś bankiem! (również nielegalnym). Mimo, że czynność bardzo
    podobna do bankowej, nie?

    Ta umowa NIE JEST RATALNA.
    Mimo że "na Twoje oko" wydaje Ci się bardzo podobna.

    > Co to zmienia?

    Niemożność powołania się na przepisy DOTYCZĄCE UMÓW RATALNYCH!
    Nabywca nie może z nich skorzystać (ciągle piszesz że ktoś tu jest
    poszkodowany, tak?)

    pzdr, Gotfryd