  • Data: 2008-04-02 18:08:39
    Temat: Re: Polkomtel - jednak rozprawa...
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    MM pisze:
    > Po moim sprzeciwie, wlasnie dostalem wezwanie na rozprawe (jako
    > pozwany przez firme windykacyjna o zaplate 800 zl w znanej sprawie
    > zmiany regulaminu). Nieco wczesniej Polkomtel przyslal mi pismo:
    >
    > "W odpowiedzi na Pana pismo [1] skierowane do firmy [windykacyjnej]
    > z dnia ... dotyczace naliczonej kary umownej dla numeru telefonu ...
    > pragniemy poinformowac, ze w ramach indywidualnego podejscia do
    > Pana problemu postanowilismy anulowac przdmiotowa kare umowna
    > w kwocie 800 zl. Mamy nadzieje, iz powyzsze rozwiazanie bedzie
    > dla Pana satysfakcjonujace." [2]

> [...]

    Polkomtel przerżnął w sądzie z UOKiK i wyrok się uprawomocnił, więc
    zdaje się że żądanie jest bezzasadne i nie jest to wcale jakieś
    indywidualne podejście do klienta.

    Zacytuje ponownie odpowiedź z UOKiK:
    "Odpowiadajac na pytanie zwiazane ze stanem sprawy związanej z
    odwolaniem Polkomtel S.A. od decyzji Prezesa UOKiK nr 13/2005, uprzejmie
    wyjasniam, iz przedmiotowa decyzja stala sie juz prawomocna i nie byla
    przedmiotem rozpoznania przez Sad Najwyzszy. W zwiazku z tym, w sporze z
    operatorem mozna sie juz skutecznie na nia powolywac."

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista