    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa OC rowerzysty
    Date: Wed, 2 Jul 2008 14:58:36 +0200

    W wiadomości news:f2y14aepd5l7$.h0yck7jhghn.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Ubezpieczenie OC chyba nie jest drogie nawet teraz
    Pozwolę sobie wysunąć przypuszczenie, że nie jest ono drogie, bo nie jest
    obowiązkowe.
    Poszkodowany przez kolarza sam się musi chandryczyć (jeśli nieoznakowanego
    gnojka złapie), a sam wiesz ile kosztuje np. polakierowanie podrapanego
    jednego elementu samochodu metalikiem).
    Gdyby jego posiadanie zaczęło być obowiązkowe, poszkodowani zaczęli
    korzystać z likwidacji szkody z polis pewnie cena by znacząco wzrosła.
    I bardzo dobrze.
    Nieraz pisałem, że to skandal, iż do ruchu jako rzekomo równoprawny
    uczestnik włącza się zawalidroga, którego znajomości przepisów i
    umiejętności jazdy nikt nie sprawdza, jest nieoznakowany i do tego
    nieubezpieczony.

    --
    Jotte