  • Data: 2006-01-25 11:48:44
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trout" <l...@h...com> napisał w wiadomości
    news:j%gBf.3868$Jn1.1630@trndny01...

    > A dlaczego jedyna alternatywe dla strzelania przez debili w ogrodku
    > jordanowskim widzisz rozdawanie im lizakow?
    >
    > Masz bardzo ograniczony swiatopoglad w takim razie.
    A co innego mieli robić ?? siąść i liczyć prawdopodobieństwo pojawienia się
    dziecka przy kilkunastostopniowym mrozie,? czy używali granatów z opóźnionym
    wybuchem ??
    dajcie spokój z ta dyskusją, bo już nie mogę się zorientować, kto to ten
    debil ?
    A jak mało, to jeszcze jeden artykuł z dzisiejszej " opiniotwórczej" GW
    wydanie opolskie.

    Antyterroryści na bandziora

    We wtorek około godz. 10.30 przed dworcem PKP w Opolu policjanci w
    błyskawicznej akcji zatrzymali egzekutora długów.
    Miał się tam spotkać ze swoją ofiarą. Jak się dowiedzieliśmy, akcja była
    przygotowana, bowiem osoba, od której dług miał być wyegzekwowany, dzień
    wcześniej poinformowała o tym policję. Do akcji wysłani zostali opolscy
    antyterroryści. W ciągu kilku chwil, na oczach przechodniów, skuli
    przestępcę kajdankami i odwieźli do policyjnej izby zatrzymań w komendzie
    miejskiej. Policja nie chciała podawać szczegółów dotyczących przestępcy.

    Też zaraz będą epitety na policjantów. że przed dworcem PKP, było dużo
    ludzi, na pewno były dzieci i jak by byli zmuszeni,to mogliby nawet użyć
    broni.A przecież widzieli kto to jest, mogli mu zdjęcie zrobić a zatrzymać w
    domu, gdy śpi. A oni jednak na pokaz, przed dworcem PKP.
    ZiPi.