  • Data: 2006-01-26 23:42:29
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: google <p...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Obawiam sie, ze ty nie masz zadnej magisterki ;)

    > Zaraz zaraz, za jakimi drzwiami. Tymi od placu zabaw?

    Trudno domyslic sie ze podworko graniczy bezposrednio z budynkiem i ze z
    tego budynku sa choc jedne drzwi otwierajace sie bezposrenio na plac zabaw?

    Nie widziales nigdy dzieci wysypujacych sie z budynku po dzwonku?

    > No i zle ocenil ryzyko.

    Wlasnie. I co dalej? Powiedz to weterynarzowi. A mogles w poblizu byc Ty.

    > No dobrze. Ale generalnie w sodu jakiegokolwiek budynku przy -10 -20 na
    > zewnatrz istnieje prawdopodobienstwo, ze beda jakies dzieci siedzialy w
    > cieple. No i?

    Moga wybiec na przerwe. Mozna przewidziec bez magisterki ze Szczytna?