  • Data: 2006-01-23 17:53:46
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > no to sie nowej rzeczy nauczylem :-) dzieki
    >
    > Pozdrawiam
    > P.

    Moj boshe...Ty mnie czasem (często) załamujesz. Weź naucz się może
    prawa karnego i procesu karnego i wtedy wróć na grupę?Bo z taką
    wiedzą jaką tu prezentujesz często próbujesz ''pomagać'' ludziom
    którzy mają prawdziwe problemy.I potem są kłopoty, bo ktoś może
    przecież nie wiedzieć że ty tak naprawdę wiesz niewiele więcej od
    niego i weźmie twoje wywody(a uwierz mi często są naprawdę
    bezsensowne) na serio i sobie krzywdę zrobi.
    i właśnie dlatego większość grupowiczów ma Cie za osła skończonego.
    Dodam od siebie że uważam,że gdybyś ruszył cztery litery i nauczył
    się tego karnego (bo widzę że to Cię najbardziej interesuje) to może
    byłyby z Ciebie ludzie.