  • Data: 2006-01-24 10:24:07
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:
    > Ale wtedy bedzi emozna postrzelic weterynarza. Albo pania
    > przedszkolanke. Albo inne dzieci ;)
    > Mysle, ze w takiej sytuacji najlepij poczekac az tygrys sie naje i
    > pojdzie gdzies w oddalone miejsce sie przespac...

    To bardzo dobry pomysł! Zresztą, należało by wstępna selekcję
    przeprowadzić i podetknąć mu właściwe dzieci. jeszcze zeżre dziecko
    jakiegoś polityka albo nie daj boże dziennikarza i będzie zaraz afera.
    Ja proponuję zresztą od razu sprawę załatwić z góry w sposób
    analogiczny, jak z materiałami niejawnymi. Ponaznaczać zawczasu
    dzieci. "E" - ewakuujemy, "Z" zostawiamy. :-)