  • Data: 2005-01-08 14:17:18
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:
    > kasuj partycje zaloz 2 mniejsze inny system plikow, format kasuk partuycje
    > zaloz inne znow formatuj, i nie wiem czy by odzyskano dane :)

    IMHO w 99.9% (nie procentach a ilości) odzyskają. Formatowanie niczego
    nie niszczy poza tablicą allokacji plików, która do niczego się nie
    przydaje przy odzysku danych (bez niej dane są jak były). Zmiana
    partycji niczego nie niszczy. Dane dalej leżą i czekają. Jedyna metoda
    to zamazanie istniejących danych czymś nowym, np. nagranie na dysk
    jednego wielkiego pliku z zerami. Tyle, że standardowymi narzędziami
    windowsa nie można tego zrobić.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl