    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Date: Sat, 08 Jan 2005 13:18:08 +0100
    <cr9vuo$h3q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cra0rs$khr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crb58r$9oe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41d91c0e$3@news.home.net.pl> <crb7ma$7c8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <41d9259e$1@news.home.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <crdi07$1k8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <cre891$l0v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <creg5t$3c6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crettl$ail$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crhkp7$6e7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crkc62$7ug$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crmst8$4tn$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 21:49:54 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Bzdury i komunistyczne k?amstwa.

    Potrafisz przedstawić dowody, że to nieprawda?
    Jaki był zatem cel rejestrowania kartek w konkretnej placówce?
    Sięgnąłem do szuflady z pamiątkami z epoki. Prawie wszystkie kartki
    wykupione do cna, pozostały tylko odcinki rezerwowe. Czyli jednak towar
    był.

    > Dla mnie w wieku 18 lat 3 miesi?ce to by?o tak jak dla zgrzybia?ego
    > starca jakim pan jest 3 lata,

    Nie plącz się w zeznaniach, dzieciaku. Pisałeś, że przez 3 lata siedziałeś
    w mie.ście bo nie wolno było wyjezdżać, a gdy wytknąłemm, że ograniczenia
    opbowiązywały tylko przez 3 miesiące zaczynasz robić dobą minę do złej gry
    i wciskać kit o jakimś relatywnym odczuwaniu czsu. Przyznaj się, że się
    myliłeś, zmyślałeś i dorobiłeś martyrologię.

    > a 2 kg ko?ci to w rzeczywisto?ci 0,2 kg prawdziwego mi?sa.

    Nie bredź, dzieciaku. Przyznaj się do błędu. I przeczytaj dokładnie co
    napisałem. Przydział wynosił 0,7 kg mięsa z koscią i 1,8 kg MIĘSA BEZ
    KOŚCI i WĘDLIN. A te 0,2 kg to sobie zmyśliłeś, bo nie wiedziałeś ile
    wynosił przydział.

    > oko?o 5000000 ofiar tak szacuj? pi razy drzwi - zamordowanych i tych
    > bitych, których komunie nie uda?o si? zamordowa? od roku 1945 w Polsce i
    > innych
    > krajach komunistycznych. mam racj??

    Nie o to pytałem. Pisałeś o mordowaniu ludzi w stanie wojennym.

    > Panu tak mówili w UB? Trzeba w co? wierzy? prosz? pana. Jedni wierz? w
    > boga, a tacy jak pan w s?owa UB i rzecznika Jerzego Urbana.

    UB zlikwidowano w końcu lat '50
    Przyczyną wydarzeń grudnia 1970 r była podwyżka cen wędlin. Po raz
    pierwszy od wielu lat.
    Przyczyną wydarzeń w Lublinie w lipcu 1980 r. była podwyżka cen kotletów w
    barku LZNS.

    > Jaruzelski sam si? wybra? - zgoda. Pierwszy samo wybrany dyktator w
    > Polsce, któremu chcieli tacy jak pan da? Mercedesa rz?dowego z kierowc?
    > do ko?ca
    > ?ycia, bo si? sam wybra? ze swoj? klik? prezydentem.
    > Potem by?y wybory i wygra? Wa??sa potem znów wybory i wygra? Janukowycz.

    Nie bardzo rozumiem. Co ma wspólnego Wałęsa z Janukowyczem. A Janukowycz z
    tematem dyskusji?

    > P?czak chyba za tyle siedzi, mo?e za wi?cej.
    > Mo?e chcia? kupi? sobie mieszkanie szybciej.

    A co to ma do rzeczy, dzieciaku?

    > Wcale nie jest lepiej. Jest tak samo i b?dzie tak samo dopóki b?dzie
    > rz?dzi? SLD,a mo?e by? jeszcze gorzej, gdy zacznie rz?dzi? jakie?
    > ekstreamalnie nacjonalistyczne
    > ugrupowanie.

    Takie jak LPR z twoim idolem Giertych na czele?

    > To nie Naród rz?dzi w Polsce, jak mówi konstytucja, tylko ruscy i ich
    > kacapska polityka. Nie wiem jakim cudem nie uda?o im sie kupi? polskiego
    > przemys?u
    > paliwowego i polskiej energetyki.

    Komisja śledcza właśnie sprawdza kto kazał uniemożliwić ruskim zakup
    orlenu.
    A niby na czym miałyby polegać rządy Narodu? Na tym, żeby ci co ci się nie
    podobają nie mieli prawa kandydowania?

    > To by?y duze pieni?dze na owe czasy.

    Porównywalne z wartością odtworzeniową takiego mieszkania czy nie?

    > Musz? napisa? podanie o umo?enie po?yczek. Mo?e zaczn? ?y?.

    Za późno dzieciaku. Umorzenia pożyczek i pożyczki bezzwrotne to było za
    komuny. Tej samej komuny, która głodziłą ludzi i trzymała ich jak w
    więzieniu. Teraz mamy kapitalizm i gospodarkę rynkową. Ale przecież o to
    podobno walczyłeś.

    > A ja czekam ponad 20 lat i si? nie doczekam.

    Bo twoje pieniądze, twój wkład, zdewaluował się w następstwie galopującej
    inflacji, będącej następstwem przemian gospodarczych o które walczyłeś. No
    ale teraz masz paszport i nikt nie trzyma cię jak w więzieniu.

    > A kto ustali? tak wysokie ceny ? 3,98 za litr ju? p?acili?my, a
    > Amerykanie p?ac? nie ca?e 2 z? za litr i maj? 10 razy wy?sze pensje.

    Ceny paliw zależne są od podatków. A te w USA są niższe.
    Podatki w Polsce ustala Sejm, czyli reprezentanci Narodu wybrani w
    demokratycznych wyborach. Jak ci się to nie podoba to wybierz innych
    posłów albo sam kandyduj do sejmu.

    > A nie?

    Jesteś śmieszny, dzieciaku.

    > Sam jest pan absurdalny. Nie wie pan ile znajomych mo?e mie? prezes i
    > jego znajomi.

    Kpisz sobie dzieciaku. a podobno jesteś poważnym człoweiekiem, z
    doktoratem.
    w latach '70 rocznie budowano w Polsce ponad 200.000 mieszkań.
    Czy nadal twierdzsz że mieszkania mogli dostać tylko znajomi prezesów?

    > dolara ? :)))

    Złotówki. Nie kpij dzieciaku. Zacząłeś poważną dyskusję to poważnie ją
    skończ. najlepiej przyznaniem się do błędu i obietnicą poprawy.

    > komuna jest winna. mecenas Roman Giertych - cz?owiek roku powiedzia?:
    > "Chocho?y z SLD powinny odej??"

    Ma rację. Ale czy powiedział, że komuna winna jest temu, ze dzieciak
    podający się na pl.soc.prawo za doktora fizyki nie dostał mieszkania?

    > Dziwne.

    Wcale nie takie dziwne. Normalne.

    > Dziwne

    Po prostu mało wiesz.

    > to za to kocha pan komun?.
    > By? pan faktycznie wyj?tkowy. Prawie jak Kwa?niewski.

    Czy ja napisałem, że kocham komunę? Nie odwracaj kota ogonem, dzieciaku.
    Ty twierdziłeś, że władze trzymały ludzi w kraju jak w więzieniu, ja
    wytknałem, że to nieprawda. Co teraz odpowiesz, dzieciaku z doktoratem?

    > Miasta na poczatku stanu wojennego zamienili w wiezienie. Kazdy prawie
    > wtedy siedzial i nie mogl wyjechac,

    Oho, nauczyłeś się już, że ograniczenia obowiązywały tylko na początku
    stanu wojennego. Jesteśmy na dobrej drodze.

    > oprocz kacapskich UBeków, gestapowskich komunistycznych policjantów,
    > ZOMOwców,pracowników hunty Jaruzelskiego i takich gnid jak pan.

    Mało wiesz, dzieciaku, a nazwanie mnie gnidą, a milicjantów gestapowcami
    odbieram jako osobistą obrazę mnie i mojej rodziny. Jednocześnie odbieram
    to jako kolejny dowód na to, że taki z ciebie doktor Grzegorz Kruk, jak ze
    mnie prezydent George W. Bush, dzieciaku.

    > To jest polskie prawo.

    Tak. Uchwalone demokratycznie przez wybrańców narodu. Jak skończysz 18
    lat, dzieciaku to też będziesz mógł zagłosować.

    > To niech pan go slucha. Moze posmierci bedzie pan w niebie.
    > Zapewne pan mysli, ze pana kolega policjant Piotrowski tez dolaczy do
    > pana.

    Piotrowski był funkcjonariuszem Służby Bezpieczeństwa, a nie policjantem.
    A cała wypowiedź jest nie na miejscu i dowodzi niedojrzałości
    interlokutora.

    > Nie mialem wtedy samochodu. Tylko dobrzy komunisci mogli miec. No i
    > prywaciarze.

    Pewnie, że nie miałeś. Bo mało który dzieciak wtedy miał. A spośród
    nienarodzonych to juz żaden. A żeby mieć samochód wcale nie trzeba było
    być "dobrym komunistą".

    > A reszta na to robila. Wystarczylo dobre poparcie w partii PZPR.

    Masz mizerne pojęcie na temat systemu dystrybucji asygnat i przydziału
    samochodów na podstawie przedpłat. Poczytaj trochę historii, dzieciaku. I
    odrób lekcje, bo jak nie zdasz matury to nigdy nie obronisz wymarzonego
    doktoratu. Ani w Irlandii anie w Polsce.

    > Za to byl portret Stalina i Hitlera u kazdego takiego smiecia jak pan.

    To jest obraźliwe, szczeniaku. Po raz kolejny dowodzi to, że żadej z
    ciebie doktor. Człowiek z wyższym wykształceniem nie zachowuje się jak
    gówniarz i potrafi przyznać się do błędu.

    > kumunistycznych ustawach?

    Ustawach uchwalanych przez Sejm RP. Jak dorośniesz to też będziesz mógł
    głosować.

    > Rozumiem ze pan nie mialby problemow z podjeciem pracy jako homoseksualna
    > prostytutka. To tez praca.

    To nie jest praca.

    > On sie nazywa sprawiedliwosc w krajach rezimu jak ten.

    Czyja sprawiedliwość? Twoja?
    A co wtedy dzieciaku, gdy ktoś uzna,że nie podoba mu się prawo
    zabraniające zabrania ci roweru, bo to niesprawiedliwe, że ty masz rower a
    on nie. I on ci ten rower zabierze. Czy nadal będzie to sprawiedliwość.
    Kali ukraść krowa - to dobrze, Kalemu ukraść krowa - to źle?

    > Bedzie inne panstwo totalitarne.

    Czyli jeżeli ty uznajesz cos za słuszne to to jest dobrze, i wtedy jest
    sprawiedliwość. Ale jak ktoś inny uzna za słuszne coś innego to to jest
    totalitaryzm?

    > W panstwie policyjnego rezimu nie jest anarchia uwazac za prawo to co
    > uwaza sie za sluszne. Gdyby Polska byla faktycznie krajem demokratycznym
    > to bylaby anarchia, ale jest nim tylko z nazwy i z konstytucji. Jedynie
    > na pokaz.

    Czyli na pokaz są wybory do sejmu, głosowanie, proces legslacyjy...

    > W rzeczywistosci w rzadzie korupcja i prywata wlasnych interesów.
    > niektórzy policjanci
    > naduzywaja agresji i wladzy wbrew konstytucji. To nie jest demokracja.

    A teraz dzieciaku zajrzyj do encyklopedii i sprawdź co to jest "demokracja"

    > W kraju demokratycznym jak mówi konstytucja rzadzi Naród. W Polsce
    > odszed?
    > premier, odszed? marsza?ek sejmu, a Naród nie mia? prawa wybra? nowych.
    > Wybrali swoich "sami swoi".

    W kraju demokratycznym rządzi naród, za pośrednictwem wybieranych
    przedstawicieli.
    Czy uważasz, że tego w Polsce nie ma? I kto si naopowiadał bzdór, że w
    demokracji to naród wybiera premiera i marszałka sejmu? Znowu spałeś na
    lekcjach WOS szczeniaku.

    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Nie podszywaj się pod doktora GK dzieciaku. Prawdziwy doktor z pewnością
    nigdy nie pozwoliłby sobie na takie zachowanie w dyskusji jak ty.

    --
    Falkenstein
    skazania.